محصولات

تولیدات

ظرفیت کامل خط تولید مجتمع بالغ بر 1000 تن در روزمی باشد که شامل انواع قیر با درجه بندیهای مختلف جهت مصارف داخل کشور و صادرات بویژه قیرهای 100/85 و 70/60 بصورت فله و مظروف می باشد از آنجایکه هدف شرکت مشتری مداری و تولید فرآورده های قیری در سطح استانداردهای جهانی است لذا شرکت دارای این قابلیت بوده که بنا به درخواست مشتری قیر مورد نظر را تولید و تحویل نماید .

اهمیت تولیدات مجتمع

از مشخصه های استثنایی مجتمع تولیدی فخر آذربایجان استفاده از دانش های فنی ، تکنولوژی و فرآیندهای پیشرفته می باشد . تولیدات مجتمع بسیار متنوع و عمدتاً گریدهای مختلف را شامل می شوند . از لحاظ انتخاب خطوط تولید کمتر مجتمعی را می توان یافت که مانند شرکت نگین فخر آذربایجان تولیدات آن به صورت پیوسته باشد و همواره مدیریت در تلاش بوده تا سیستم کاملا مکانیزه و بروزباشد و از تمامی امکانات موجود استفاده می گردد تا سیستمهای بروز در شرکت مورد استفاده قرار گیرد. این مجتمع از لحاظ تنوع ارزش فراورده ها و نقش حساس آن در تامین نیاز صنایع مرتبط کم نظیر می باشد.

خوراک مجتمع

خوراک اصلی مجتمع وکیوم با توم ( V.B ) می باشد که از پالایشگاه تبریز تامین و توسط کامیونهای شرکت در مخازن مجتمع تخلیه می گردد

مصارف تولیدات کارخانه

مصارف تولیدات متنوع و دارای طیف گسترده که شامل شرکتهای راه سازی، ایزوگام وعایقهای رطوبتی و غیره .. می باشد که بخشی از قیر مورد نیاز صنایع مرتبط در کشور را تامین نموده و مازاد آنها به خارج از کشور صادر می شود به نحوی که نیاز بالغ بر 500 واحد تولیدی را تامین می نماید .

logoweb
Copyright © 2019 All Rights Reserved
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نگین فخر آذربایجان می باشد.
Web Designers : Arzhang Farri